Binary Alternativ Beast


Först och främst Låt mig presentera mig själv för dig. Mitt namn är Alex. Jag är en näringsidkare och mjukvaruutvecklare. För några år sedan hittade jag ett lukrativt sätt att tjäna pengar från mitt hem. Jag introducerades i världen av binär optionshandel. Först och främst var det som en hobby mot mig. Jag körde ett mjukvaruutvecklingsföretag och min huvudsakliga inkomstkälla var från order som jag fick för att koda olika typer av programvara som inte var ansluten till finansmarknaderna på något sätt. På senare tid började jag lära mig världen av finansmarknadshandel och hitta binära alternativ som det enklaste och mest praktiska sättet att handla. Efter ett stort antal sömnlösa nätter lyckades jag äntligen hitta ett sätt att marknadsanalys som fungerade för mig som jag ville. Jag var glad att hitta något som fungerade men jag mötte också ett problem. När handeln var, var mina diagram ofta vanliga med många indikatorer. Om du redan försökt handel, är du säker på att du förstår mig hur det känns när du behöver titta på ett dussin indikatorer på dina diagram. Egentligen är det inte dåligt när du har många indikatorer. Problemet är hur du tolkar vad de visar för dig. Vanligtvis är det inte en lätt uppgift, eftersom indikatorerna ofta leder dig till förvirring och inte till rätt beslut. Sedan arbetade jag mer för att välja handelsmetod och indikatorer som gav mig bästa resultat. Jag säger inte om stora vinnare över natten. Jag berättar om konsekventa långsiktiga resultat. Detta är faktiskt vad jag behövde. Jag förstod klart att riktiga pengar gjordes steg för steg i en lugn takt och inte med framgång över natten. Tro mig, det här är sanning som togs med dig redan av en framgångsrik näringsidkare. När du handlar måste du vara disciplinerad och dedikerad till din handelsmetod. Och för att vara tillägnad något, borde du känna dig bekväm när du arbetar med den. Jag föredrar alltid att göra saker enkelt. Jag förstod om jag inte behövde använda en massa indikatorer, det skulle vara lättare att handla, först och främst psykologiskt. Lyckligtvis var jag en programmerare och inte bara en näringsidkare. Så jag bestämde mig för att lägga min strategi och indikatorer i ett program som skulle ge mig tydliga signaler. Jag ville inte sitta framför diagrammen och tittade på ett dussin indikatorer för att inte missa posten. Irsquove sätter i kod min bästa kunskap och bästa handelsindikatorer inklusive de som jag designade speciellt för min egen handel och aldrig gjort dem tillgängliga för allmänt bruk. Förresten har du någonsin tänkt på hur en bra strategi ska se ut som jag menar vad som egentligen är en bra strategi för dig Vad betyder det att ha en bra och pålitlig handelsmetod Varje person kan ha sin egen förståelse av frågan men jag är säker på att det kommer att finnas en sak som är gemensam i alla svar. Binära alternativ handlare söker en tillförlitlig strategi som konsekvent kommer att öka sina medel. Tro mig om du letar efter en strategi som kommer att vinna alla dina affärer, förmodligen hittar du aldrig en. Det finns så många saker som påverkar marknadsbeteendet så att även en mycket begåvad näringsidkare eller superprogramvara helt enkelt inte kan förutsäga dem alla. Du borde sluta jaga efter en strategi som bara får dig att vinna vinnande affärer. Detta är en väg till ingenstans. Dessutom kan du ofta träffa marknadsförare på nätet som erbjuder dig 90 vinstfrekvens när du säljer sina handelssystem. Tror det inte. Eller jag vill hellre säga att du borde förstå sådana påståenden på ett annorlunda sätt. Du ser ibland att du kan ha ens 100 vinnare på en dag men du kan förlora hela dagen. Så kommer ett sådant system hjälpa dig att jag tror nej. Vad du behöver är stabila resultat. Du behöver inte ha 100 eller 90 vinstfrekvens för att skapa ett levande binärt alternativ för handel. Egentligen behöver allt du behöver på lång sikt stabila resultat på 70-80 vinstfrekvens. Detta är faktiskt ett mycket bra förhållande som gör att du kan göra konsekvent vinst månad för månad och år efter år. De flesta bra system där ute kommer att ge dig 60 vinstfrekvens som inte räcker för att få konsekvent avkastning. Thatrsquos varför brukar handelsmän använda riskabla tekniker som Martingale när de måste dubbla eller tredubbla sin första insats efter en förlust för att återhämta de förlusterna. Detta är för farligt och inte ett bra sätt att handla om du vill stanna kvar i den här verksamheten länge. Dessutom gör nästan varje system där ute arbetet med flera indikatorer samtidigt, ibland är diagrammen överbelastade med indikatorer så att du kan se till att du ens ser ljusen tydligt. Såsom nämnts ovan leder sådana saker till förvirring och minskar din vinnhastighet och påverkar handeln på ett negativt sätt. Med min programvara kan du få en stabil långsiktig vinstfrekvens på 70-80 vinstfrekvens i binär optionshandel. Så det här är vad du behöver för att få en kant över din binära alternativmäklare. Jag nämnde medvetet ordet ldquolong-termrdquo flera gånger. Du ser mycket ofta när folk ser en annons som ldquo90 exakta binära alternativ systemrdquo, de vill vanligtvis prova det. Egentligen hittade jag mest nybörjare handlar alltid på en så hög vinstnivå. Jag vill bara berätta lite enkel men ändå väldigt viktig sanning om alla sådana ldquosuper trading systemsrdquo eller ldquohighly precise indicatorsrdquo de annonser som du kan se på internet. När du testar något system, min eller någon annanersquos, måste du alltid förstå hur verklig noggrannhet mäts. Du måste handla minst 100 affärer för att se en riktig noggrannhet i handelssystemet. Vid utformningen av min metod testade jag också den noggrant justera och perfekta den. Thatrsquos varför jag alltid säger långsiktiga resultat är det som verkligen är viktigt. Endast långsiktiga resultat kan ge dig välstånd i ditt liv. Endast långsiktiga resultat kan förvandla dig från en nybörjare till en professionell investerare. Och här är varför jag inte ger och kommer aldrig ge dig några löften om mycket höga vinstpriser eller garantier för framgång över natten eftersom jag inte vill säga vanligt marknadsföringsfluff här. Mitt mål är att visa dig hur verkligen sakerna händer i den här verksamheten. Jag har provat många strategier tillgängliga för köp eller gratis på internet. De flesta av dem gav mig inte mer än 50-55 vinstfrekvens. Hej, itrsquos som en flip av ett mynt. Det fanns system som fungerade ännu värre som inte alls kan användas i handeln. Itrsquos mycket viktigt att förstå hur marknaden fungerar, hur priset fungerar. Det finns tusentals olika indikatorer men vi kan använda dem alla, rätt självklart kan vi göra det. Om du vill skapa en riktigt bra arbetsstrategi borde du förstå marknaden, dess starka och svaga punkter. Du bör försöka förstå principerna om hundratals olika indikatorer och välja endast de som representerar marketrsquos beteende i mest sann grad. Eller du kan designa din egen om det behövs för att fylla i de saknade delarna av strategin. När indikatorerna användes var jag aldrig helt nöjd med hur indikatorerna visade mig whatrsquos som händer på marknaden. Så jag bestämde mig för att göra några förändringar i vissa indikatorer och designa mina egna som som ett resultat blev en del av min fulla metod. Efter att ha testat ett stort antal indikatorer och strategier gjorde jag min strategi att utvecklas och att det var hur Binär Options Beast föddes. Som jag sa tidigare finns det tusentals olika strategier på marknaden och vanligtvis är de flesta av dem för komplicerade att tillämpa. Vissa näringsidkare tror att om de har många indikatorer på sina kartor skulle de kunna ta bättre affärer. Det är inte sant. Verkligheten är annorlunda Faktum är att de mer indikatorer du har på ditt diagram desto svårare kommer det att vara att handla. Varför Det leder till förvirring. Det blir svårare att se den verkliga bilden av marknaden eftersom indikatorerna kommer att ge dig olika marknadsinformation som leder dig till förvirring. I mitt handelssystem kommer dina kartor att vara tydliga och enkla och signalerna är lätta att följa. Glöm ropiga kartor Glöm inte dussintals indikatorer på diagrammen Glöm komplexa saker När du använder mitt system kommer du att njuta av den enkelhet det ger. Programvaran du just har sett i videon är huvudmodulen i mitt binära optionsdjurssystem. Egentligen kommer du att få mycket mer än det. För att göra systemet verkligt universellt vilket kan fungera med ett stort antal utgångstider och handelsinstrument, programmerade jag ytterligare moduler som kan användas som separata system eller som verktyg för ytterligare bekräftelse av signaler. Som exempel vill jag visa dig hur en av mina extra moduler ser ut. Titta på bilderna nedan. Bilden ovan visar en speciell informationspanel som Ive är avsedd att använda med Binary Options Beast-huvudmodul eller som en separat singels programvara som kan ge signaler för ett stort antal utgångstider. Denna mjukvara visar inte bara viktig information om aktuell marknadssituation utan ger dig också signaler som du kan välja att få till din e-post eller telefon. Jag lär mig hur man arbetar med programvaran i handelshandboken som du kommer att få med din kopia av programvaran. Du gillar enkla anvisningar vilka pilbaserade indikatorer ger bra, jag har något speciellt för dig. Titta på skärmbilden ovan. Du kan se ett unikt verktyg i mitt system som ger dig enkel att använda pilbaserade signaler. PILAR REPARERAR ALDRIG Indikatorn mäter styrkan av nuvarande prisbeteende och kan därmed användas framgångsrikt som i trend och på platt marknad också. Jag tar helt enkelt två ljusutgångar i genomsnitt när du använder pilar. Kolla nu på skärmbilden ovan. Det här är den pilindikatorn men används i kombination med ett mycket unikt verktyg i mitt system som heter Beast Price Filter. Detta är en speciell prisfilterindikator som kan användas med vilken tidsram som helst. Du kan öka ditt vinstförhållande om du använder det som ett filter för pilar. Jag gillar alltid att använda den eftersom filterindikatorn är mycket noggrann och det reparerar jag inte medvetet att du visat ett M1-diagram eftersom kombinationen av pilsignalerna och prisindikatorindikatorn ger bra 60 sekunders signaler. Som du kan se min strategi ger dig möjlighet att handla med det stora utbudet av alternativtidstider. Det spelar ingen roll vilken typ av näringsidkare du är. Det spelar ingen roll om du föredrar kortsiktig eller långsiktig handel ndash mitt system hjälper dig med alla dina uppgifter. Utgångsintervallet är från 60 sekunder upp till det dagliga utgåvan. Detta är utbudet 99 av handlare använder. Faktum är att du kan försöka handla ännu längre, men det är inte nödvändigt att göra det eftersom det kommer att finnas väldigt få signaler på så långa avstånd om din utgång är mer än en dag. Dessutom varför väntar så länge om du kan tjäna pengar inom en dag, flera timmar eller bara minuter. Du kan handla alla finansiella instrument, det vill säga valuta, metaller, index eller aktier. Och kom ihåg att alla mina indikatorer kan ge dig alla slags signalvarningar som förenklar din handel kraftigt. När du har en signal, kommer de att varna dig med ljud, popup meddelande fönstret, email till din inkorg och även skicka ett SMS till din telefon. Ta en titt på de resultat du kan uppnå med mitt systemPublicerad den 13 juni 2015 av John Kane Binära alternativ Beast Binära alternativ Beast är en signalprogramvara som hävdar att ge handlare en kant över sina binära alternativmäklare. Systemutvecklarna berättar för att deras programvara är för personer som är trötta på komplexa strategier men fortfarande vill handla som ett proffs. I82 kommer I8217ll att granska programvaran och informera det binära samhället idag om huruvida it8217s är relevant. Binär Options Beast Review Jag först lärde mig om binär optionsdjuret via e-postkommunikation med en av mina läsare. Han berättade för mig att han hittade systemet på eBay och att de nyligen skapade en webbplats för att marknadsföra den vidare. Systemets utvecklare går av Alex Jones och han berättar att han brukade driva ett mjukvaruutvecklingsföretag tills han började lära sig om världen den finansiella handeln. Han bygger sig upp för att vara en folk av folket som han berättar att som andra nybörjare handlar han förlorade flera insättningar innan han började se positiv konsistens i sin handel. Det binära alternativet beastwebbplatsen är en klassisk säljform som fokuserar på historia istället för substans. Det finns ett par videoklipp samt skärmdumpar av programvaran i åtgärd. När det gäller resultat slutar de rapporteras den 26 mars, vilket är ungefär 3 månader sedan. I8217m är inte säker på om den här utvecklaren slutat handla med sitt eget system men det är väldigt svårt för mig att rekommendera någon programvara som inte längre är intresserad av att uppdatera resultaten. Med tanke på prispunkten vid 397 kan jag rekommendera binära alternativdjur på denna tidpunkt. Om mjukvaran var billigare, skulle någonstans under 100 jag överväga att kolla på det, men jag kan inte spendera 400 på något som inte har uppdaterat resultat eller verklig återkoppling av kunden var som helst på Internet. Om du vill ha något som du vill bidra till den här artikeln, lämna din recension av den här programvaran nu. Tack för att du kom till binär idag och jag hoppas att du har en underbar helg. Jag kan lägga upp några fler recensioner idag så håll ett öga på det också. Min mage har skadat lite så jag kan också få lite arbete och sedan slappna av. Om författaren John Kane Jag är en heltid binär alternativ handlare. Jag kunde lämna mitt jobb de senaste 5 åren och ägna mig åt att handla fullt ut. Jag trodde aldrig att min hobby och passion skulle leva för mig men jag är tacksam varje dag den har. Mitt huvudmål är nu att kommunicera med binär handelssamhälle, bidra till olika webbplatser och lära av andra handlare. Ansvarsbegränsning: Binär idag vill påminna om att innehållet på denna webbplats inte nödvändigtvis är realtid eller korrekt. Tidigare prestationer garanterar inte framtida prestanda, ovanstående är inte vägledande och är endast avsett för utbildningsändamål. Att förlita sig på ovanstående för investering, handel eller vadslagning i binära alternativ eller Forex rekommenderas inte om det inte görs med virtuella pengar. Binary Today eller någon som är involverad i Binary Today tar inget ansvar för förlust eller skada som en följd av att man använder sig av informationen inklusive recensioner, rekommendationer, diagram, program, inkomstrapporter och signaler som finns på denna webbplats. Var god informerad om riskerna och kostnaderna i samband med handeln på finansmarknaderna, det är en av de mest riskfyllda investeringsformerna. Relaterade inlägg Inga relaterade inlägg hittades 6 Svar på binära alternativ Beast Åh, jag frågade om binära alternativdjur Brian Colangelo säger: Jag ville lämna en kommentar om programmet Binary Options Beast. Denna översyn av sorter kommer att komma i två delar. Först ska jag prata om köpet. Jag förstår många människor, inklusive Mr Kane vill inte spendera 400 dollar på något som visar sig vara en annan sopindikator. Jag vet att det inte finns någon 8220money back guarantee8221 publicerad på hemsidan, men det finns ett sätt att få pengarna tillbaka om du inte gillar hur systemet fungerar. Denna programvara som många andra är värd på webbplatser som ClickBank. I detta fall är programvaran Binary Options Beast värd på Click to Sell Market Place. När du köper programvaran via marknaden har du 90 dagar att begära återbetalning. Jag har köpt flera olika mjukvarupaket och e-böcker från dem genom åren och har aldrig haft några problem att få pengarna tillbaka när jag begär återbetalning. Så det borde ge de av er på staketet en liten del av det. Den andra delen av den här översynen kommer på en vecka eller 2 efter att jag testat systemet. Håll dig igång. Binär idag är en avancerad binär optionsbedömningswebbplats med huvudmålet att tillhandahålla användbara verktyg och information om mäklare, signaler, strategier och mer. Vi hoppas att utveckla en stor gemenskap av framgångsrika näringsidkare och fördöma de säljare som ansvarar för sina handlingar eller respekt för sina kunder. Inkomstrapporter För att upprätthålla den största insynen ger jag nu en månadsrapport om mina handelsuppgifter: Beast Options Beast Options: Trade Digital, Touch, Range och 60 sekunders handel Binära alternativ har blivit ett populärt val bland personer som vill förlänga sina handelsaktiviteter och börja investera genom ett roligt och spännande medium. Med ett utmärkt namn för att vara en av de enklaste, snabbaste och mest tillförlitliga handelsmöjligheterna, bekämpar folk detta på grund av att det är lätt att förstå och är mycket användarvänligt. Handlare behöver bara förutsäga om ett värde av en tillgång kommer att gå upp eller ner. Dess så enkelt I grund och botten är den grundläggande principen om handel med binära alternativ om ett pris på en tillgång kommer att stiga eller falla. Med Beast Options kan handlare välja mellan fyra (4) olika handelsformer (Digital Option, Touch Option, Range Option och 60 Second Option) som passar deras handelsinsatser och kommer att visa sig ge ett mer spännande investeringsföretag. Basic Binär Options Trading med Digital Option Traders måste bara förutsäga huruvida priset på en tillgång vid utgången tid kommer att vara över eller under ett strejkpris med Digital Option. Detta är förmodligen den mest populära handelsstilen på Beast Options på grund av sin lätthet. En näringsidkare bör välja ett samtal om han tror att värdet på en tillgång kommer att stiga vid utgången av tiden, eller välj ett Put-alternativ om han tror att värdet på en tillgång kommer att falla vid en utgångstid. Straight forward-handel med beröringsalternativ Touch Trading handlar i första hand om huruvida priset på en tillgång kommer att röra ett visst värde (strejkpris) innan alternativtiden löper ut. Om en näringsidkare bestämmer att värdet kommer att röra strejkpriset och hisher förutsägelsen är korrekt, kommer han att vara in-the-money. Emellertid kommer en näringsidkare att vara obekväm om han inte korrekt förutsäger fluktuationens resultat. Stanna in eller ut med valmöjlighet Med räckvidd måste en investerare helt enkelt förutse om en tillgång kommer att ligga i ett visst prisintervall för hela tiden för alternativet. Till exempel beslutar en näringsidkare att köpa en tillgång som för närvarande handlar på 2,00. Alternativet är inställt mellan 1,75 och 2,05 och näringsidkaren anser att tillgångsvärdet når 2,12 vid utgången av tiden. Han borde då köpa alternativet Out-Range, men om han tror att priset kommer att ligga mellan de två siffrorna, skulle han köpa ett alternativ för inköp. Snabb och spännande 60-sekunders optionshandel 60-sekunders handel är otvetydigt det snabbaste sättet att tjäna pengar online genom handel. Traders måste bara avgöra om värdet av en tillgång kommer att stiga eller falla inom 60 sekunder. Detta har blivit populärt hos Beast Options på grund av sin spännande handelsegenskaper. De kontinuerliga fluktuationerna kommer säkert att fungera som ett kritiskt men spännande handelsföretag.

Comments

Popular posts from this blog

Binär Alternativ Signal Indicator Krets

Bmmax Power Forex Handel

3 Period Glidande-Medelvärde Excel